Podchaser Logo
Home
פרק 49 - עדי לייסט שרון, הוויזרד של וויז

פרק 49 - עדי לייסט שרון, הוויזרד של וויז

Released Monday, 25th April 2022
Good episode? Give it some love!
פרק 49 - עדי לייסט שרון, הוויזרד של וויז

פרק 49 - עדי לייסט שרון, הוויזרד של וויז

פרק 49 - עדי לייסט שרון, הוויזרד של וויז

פרק 49 - עדי לייסט שרון, הוויזרד של וויז

Monday, 25th April 2022
Good episode? Give it some love!
Rate Episode

בפרק אירחנו את עדי לייסט שרון.עדי היא Head of Operations ואחת העובדות הראשונות ב- Wiz, סטארטאפ לאבטחת ענן שקם לפני שנתיים, אבל מאז הספיק לגייס מעל 600 מליון דולר בשווי של מעל 6 מליארד דולר והוא הסטארטאפ שצומח בקצב הכי מהיר בעולם. וויז מאפשרת לצוותי אבטחה ופיתוח לזהות, לתעדף ולמנוע סיכוני ענן מורכבים, שחוצים בין שכבות הענן השונות.

עדי מובילה את כל תחום הOperations הגלובלי של החברה, מנהלת את צוות המטה הכולל פונקציות finance, HR, IT, גיוס, business operations. לפני Wiz עדי עבדה בקורפורייטס גדולים, בעיקר בתפקידי הובלת תקשורת פנים ארגונית, אחריות חברתית ותאגידית. בתפקידה האחרון היתה Chief of Staff במיקרוסופט, שם עבדה בצמוד לאסף רפפורט (כיום מנכ"ל Wiz) כאשר כיהן כמנכ״ל מיקרוסופט בישראל, והובילה צוותי מטה בתחומי תקשורת ארגונית וחווית שירות העובד.

סוג התפקידים שעדי עושה נפוץ כתפקידי מפתח בארגונים אמריקאיים, אבל לאחרונה אנחנו רואים אותו בעוד ועוד חברות בישראל ועדי תספר לנו קצת על מה זה אומר ואיך נראית העשייה היום יומית.

עדי מתנדבת כבר שנים ב עמותת ״חג שמח״, עמותה שהוקמה על ידי חבורת חברי ילדות, כולם עובדים במשרה מלאה, וב״זמנם החופשי״ מתנדבים בגיוס וחלוקת כרטיסי מזון למשפחות נזקקות בחגים.העקרון המנחה של העמותה הוא 100% תרומה. כל שקל שנכנס עובר למשפחות, בלי דמי תיווך ובלי קשקושים.

דיברנו על מה זה תקשורת ארגונית, איך מגיעים לתפקיד, ההתפתחות המקצועית של עדי ואיך היא עברה לתחום ה- Operations, מה כולל תפקיד ה-Chief of staff, מה זה Head of operations ומה התפקיד כולל, מסיבות, חופשות, חברה גדלה ואיך היא מצליחה לעשות את כל הדברים האלה יחד.

--------

 

אם אהבתן/ם את הפרק נשמח אם תוכלו לדרג אותנו באפליקציות הפודקאסטים ולשתף אותו עם אנשים אחרים .מוזמנות ומוזמנים גם לדבר איתנו ולהמשיך את השיחה עם האורחים:

‏פייסבוק: https://www.facebook.com/groups/317227522012977/ 

‏טוויטר: https://twitter.com/hitechproblems 

‏אינסטגרם: https://www.instagram.com/hitechproblems/ 

‏וגם בטיקטוק: https://www.tiktok.com/@hitech_problems

לינק לעמותת ״חג שמח״ >> https://www.chagsameach.org.il/

Show More

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features