Podchaser Logo
Home
כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

KAN PODCASTS

כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

A daily Arts, Performing Arts and Music podcast
Good podcast? Give it some love!
כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

KAN PODCASTS

כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

Episodes
כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

KAN PODCASTS

כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

A daily Arts, Performing Arts and Music podcast
Good podcast? Give it some love!
Rate Podcast

Episodes of כאן תל אביב 2019 Kan Tel-Aviv Podcast

Mark All
Search Episodes...
קונצ'יטה וורסט זוכת אירוויזיון 2014 בראיון מיוחד, דורון מדלי מבקר את השירים וסטארט אפ ישראלי חדש מתחקה אחרי השורשים של כוכבי האירוויזיוןSee omnystudio.com/listener for privacy information.
מסכמים את חצי הגמר הראשון,  צדי צרפתי נזכר בארויזיון 99 וסופרים את הדקות לגמר הגדולSee omnystudio.com/listener for privacy information.
סופרים את הדקות לחצי הגמר הראשון, אגדת האירוויזיון אן מארי דויד מגיעה לאולפן לראיון מיוחד והבלוגרים משתלטים על האירוויזיוןSee omnystudio.com/listener for privacy information.
מדונה משחקת אותה קשה להשגה, אגדת האירוויזיון רלף זיגל נזכר באירוויזיון 79, ואבניבי כמו שאף פעם לא שמעתםSee omnystudio.com/listener for privacy information.
נועה תשבי על השטיח הכתום, נטע ברזילי מתכוננת להופעה באירוויזיון עם סינגל חדש והגרסה החדשה והמשופרת לשיר של קובי מרימיSee omnystudio.com/listener for privacy information.
חוזרים לשגרה ולחזרות, ירון אשבל מספר על אהבתו לאירוויזיון, היכרות עם הזמרת הקפריסאית הלוהטת וגם מפגש פסגה בין שתי דיוות אירוויזיוןSee omnystudio.com/listener for privacy information.
העיתונאים מגיעים ולא כל כך מודאגים מהמצב הביטחוני, שלומית אהרון מספרת על חוויית האירוויזיון שלה וגרסה חדשה ומפתיעה לסוקרטס סופרסטארSee omnystudio.com/listener for privacy information.
דפנה דקל וסיגל שחמון נזכרות באירוויזיון 1999, נלחמים ב-BDS שנלחם באירוויזיון, ושגרירי המדינות המתחרות כבר מוכנים לתחרותSee omnystudio.com/listener for privacy information.
שרי צוריאל שוברת שתיקה של 30 שנה ונזכרת באירוויזיון 1986, מעריץ טורקי מספר למה באמת טורקיה פרשה מהתחרות וספרד מנסה לשבור בצורת של חמישים שנהSee omnystudio.com/listener for privacy information.
חברי להקת חלב ודבש מגיבים על שערוריית הללויה,  קובי מרימי מופיע בתל אביב והיכרות עם גברת אירוויזיוןSee omnystudio.com/listener for privacy information.
והפעם בתכנית - הבמאי של האירוויזיון מדבר על הכל, היכרות עם השיר של קפריסין והפרלמנט שלנו על קובי מרימיSee omnystudio.com/listener for privacy information.
על אופנה וטעם רע באירוויזיון, למה חלב ודבש כועסים על גלי עטרי והגרסה החדשה והמפתיעה של ToySee omnystudio.com/listener for privacy information.
מסיבות האירוויזיון כובשות את אירופה, מפיקת האירוויזיון בראיון בלעדי ונטע ברזילי עולה בפעם הראשונה על הבמה בתל אביבSee omnystudio.com/listener for privacy information.
מומחה קובע: אירוויזיון 2019 יהיה הניצפה בכל הזמנים. בשכונת התקווה מחזמר על אירוויזיון, צביקה הדר יארח תיירי אירוויזיון ולמה האחיות מגרמניה, שאינן אחיות, התעטפו בדגל ישראלSee omnystudio.com/listener for privacy information.
האירוויזיון מגיע לנטפליקס, תל אביב מנסה להתמודד עם אתגר אירוח התחרות והשמעת בכורה לשיר הבטלנים גרסת 2019See omnystudio.com/listener for privacy information.
רוג'ר ווטרס נגד מדונה, היכרות עם ההרכב האיסלנדי שהזמין את ביבי לקרב אגרוף ושיחה מרתקת עם חוקר אירוויזיון (כן, יש דבר כזה...)See omnystudio.com/listener for privacy information.
ניסינו להשיג בשידור חי כרטיס לגמר התחרות, קרן חוכמה, הבמאית של סרטוני הגלויות מספרת סיפורים מאחורי הקלעים של הצילומים וגם מה הקשר בין דפש מוד לאירוויזיוןSee omnystudio.com/listener for privacy information.
גל גדות מגיעה לגמר הגדול והיא לא לבד. בתאגיד מבטיחים את האירוויזיון הטוב בכל הזמנים ומשחק חדש מאפשר לכם לנחש מי יהיה הזוכה הגדולSee omnystudio.com/listener for privacy information.
האמן הישראלי המוכר שיופיע בגמר הגדול? עיריית תל אביב נותנת טרמפים למעריצים, על תעשיית ההימורים סביב התחרות ויונתן ריגר ניסה לברר איך באמת זוכים באירוויזיוןSee omnystudio.com/listener for privacy information.
למה לא כולם מתלהבים מהופעתה של מדונה באירוויזיון, ראיון ראשון עם הנציג האיטלקי לתחרות ומה באמת חושב דורון מדלי, היוצר של Toy, על השיר של קובי מרימי.See omnystudio.com/listener for privacy information.
איך תל אביב מתכוננת לאירוויזיון, נכיר את המועמד המוביל לזכייה וגם מה באמת חושבים העיתונאים שמסקרים את התחרות על התחרות עצמהSee omnystudio.com/listener for privacy information.
Rate

Join Podchaser to...

  • Rate podcasts and episodes
  • Follow podcasts and creators
  • Create podcast and episode lists
  • & much more

Unlock more with Podchaser Pro

  • Audience Insights
  • Contact Information
  • Demographics
  • Charts
  • Sponsor History
  • and More!
Pro Features